Σελίδες

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Google

Εδώ και λίγες ώρες υπάρχει μία φήμη που λέει ότι η Google ετοιμάζει το «Google Me», που θα γίνει ο μεγάλος ανταγωνιστής του Facebook. Αυτή η φήμη ξεκίνησε από τον Kevin Rose, πρόεδρο του digg.com, όταν έγραψε στο Twitter: «Μεγάλη φήμη: H Google θα ξεκινήσει το αντίπαλο του Facebook, το Google Μe, η πηγή είναι αρκετά αξιόπιστη»!
Το tweet του Kevin Rose για το social network της Google
Τρεις είναι οι πιθανότητες:
  1. Ο Kevin Rose τρελάθηκε και γράφει ότι θέλει.
  2. Κάποιος μπήκε παράνομα στον λογαριασμό του Kevin Rose στο Twitter
  3. O Kevin Rose έχει δίκιο.
Δεν ξέρω τι πιστεύετε εσείς, αλλά εμένα η τρίτη πιθανότητα μου φαίνεται πιο πιθανή. Ο χώρος των social networks είναι βασικά ο μόνος τομέας στο internet που δεν κυριαρχεί η Google. H τελευταία προσπάθεια της Google να κάνει κάτι σαν social network ήταν το Google Buzz, αλλά αυτό δεν πήγε τόσο καλά, λόγω κάποιων προβλημάτων που υπήρξαν σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Η Google έχει την τεχνογνωσία και το ανθρώπινο δυναμικό να φτιάξει ό,τι θέλει και δεν θα μου έκανε εντύπωση αν ξαφνικά έβλεπα μία μέρα στο Gmail account μου ένα μήνυμα από την Google να μου λέει να δοκιμάσω το «Google Me»!

1 σχόλιο: