Σελίδες

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

“Χρυσό” για το «Σήμα Καμπάνα» της COSMOTE




Δελτία Τύπου

02/07/2010
“Χρυσό” για το «Σήμα Καμπάνα» της COSMOTE 

Σημαντικές διακρίσεις για την COSMOTE στα Effie Awards και τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
Το βραβείο “Gold Effie Award” απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια «Σήμα Καμπάνα» της COSMOTE για την ευρεία κάλυψη του δικτύου της, στο πλαίσιο του θεσμού Βραβεία Effie Hellas 2010. Η πρωτότυπη καμπάνια με τους στρατιώτες στο απομακρυσμένο φυλάκιο, που τραγουδήθηκε σχεδόν από όλους μας, ξεχώρισε στην κατηγορία Εταιρική Επικοινωνία για το χιούμορ, την αμεσότητα, την αποτελεσματικότητα και την απήχηση που είχε σε ολόκληρη την Ελλάδα.


Τη διάκριση, στην ίδια διοργάνωση, “Bronze Effie Award” πήρε και ο συμπαθητικός «φαντάρος» που καθαρίζει πατάτες στο «Όρος Πατάτα» επικοινωνώντας με χιούμορ την οικονομία που προσφέρουν τα συμβόλαια COSMOTE (κατηγορία Τηλεπικοινωνίες, Τεχνολογία και άλλα Αναλώσιμα). Και τις δύο καμπάνιες σχεδίασε και υλοποίησε η εταιρεία Bold Ogilvy.
Την πρώτη θέση στην κατηγορία « Ομάδα της Χρονιάς : Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών», κατέλαβε η COSMOTE και στην τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2010» , που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά, την έμφαση που δίνει η COSMOTE στην εμπειρία του πελάτη και την παροχή υψηλών υπηρεσιών, αποτέλεσμα της συνεχούς ανάπτυξης και εκπαίδευσης των εργαζομένων της. Η προσπάθεια των στελεχών της Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE να βλέπουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια του πελάτη είναι αδιάκοπη και γίνεται με όρεξη, φιλότιμο και συνέπεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου